dans x2 ?

nu är jag och theres anmälda till streetjazzen också. för dubbel chans att få börja dansa något. d: så på söndag blire provgång för det.

tänkte då börja med ena dansen nu i höst och sen till våren ta till den andra. men efter att ha setat och snackat med maral blev jag väldigt sugen på att köra båda nu i höst redan! =) om jag nu har turen att ha någon plats vill säga  ..

undra bara om man skulle klara av det? .. jag menar, det blir ju dansuppvisning också. vill ju inte göra värsta tabbarna då. men det kanske blir bara en också. kanske är bäst? ..


Kommentarer
Postat av: maral

hehehe du kommer nog att klara av det:) men det e ju den dära grunden som du behöver som finns i streetjazzen:)

2008-09-06 @ 22:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0