se det från den ljusa sidan ..

typiskt att man ska jobba förmiddag den här helgen! (eller iof, jobba helg över huvudtaget.) men iaf så missade jag en utekväll med tjajorna. /: tänkte ju dra dit ändå, men ångrade mig. tänkte på morgondagen .. vem orkar gå upp kl 5 då man varit ute på fest? men jag får se det possitivt; jag och magnus gjorde klart golvet i köket, städade och så blir jag piggare imorgon.

jaja, vi får ta igen det sen någongång. (: 

frida sa till mig att jag har lärt henne att festa riktigt, men samtidigt så har hon lockat fram festlusten (?) hos mig, haha.  så man kan ju säga att vi har hjälpt varandra i festandets syfte! d;

ville slänga in lite bilder bara ..

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0